Fyll i alla widgetinställningar!

Bild och film

Idén är att med bilder och filmer dela med mig av vardag, händelser, tankar och tyckanden.
En bild säger ju mer än tusen ord!

Så har Socialdemokraterna till sist tillkännagivit sin helomvändning i synen på ett svenskt medlemskap i NATO. Decennier av konsekvent nej blev till sist ett ja. Vi välkomnar att det nu finns en tydlig majoritet för att föra vårt land i trygg hamn. Ett svenskt medlemskap i NATO ger Sverige, det fria Europa och våra internationella partners ökad säkerhet och bättre skydd mot aggressiva diktaturer. Nu och framgent.

Det skriver jag och @gustafgothberg. Länk i bio. ⬆️

19 0

Ägnade några soliga söndagstimmar åt valkampen i #Lidköping tillsammans med @lidkopingsmoderaterna och @lidkopingsmoller.
☀️Ⓜ️🚶‍♂️📬💌🏡

32 2

Idag sänks priset på bensin och diesel med 1,80 kr/l. Det är ett första steg i en sänkning om sammanlagt 5 kr/l som #Moderaterna samlat stöd för och fått igenom i riksdagen.

Väldigt viktigt och angeläget för oss i #Skaraborg där vi i många fall behöver bilen för att kunna arbeta och få tillvaron att fungera.
Ⓜ️💙🚙⛽️

43 0

Roligt och inspirerande att byta tankar om försvars- och säkerhetspolitik med vännerna i @mufskovde och @mufskaraborg.
💙⚔️🇸🇪

45 1

Kungsträdgården? Nej. Vänersborg!
🌺 🌳

36 1

Västgötaderby hemma på Södermalm. Den röda elvan tar emot Norrby från Borås. Heja @skovdeaik!
⚽️🔴⚪️⚪️

31 0

Linslus!
Ⓜ️😄📸

55 2

Bläddrar i en brittisk morgontidning och ser hur trista men korrekta nyheter från Sverige förmedlas.
😥😠

16 0

One o’clock gun avfyras punktligt på Edinburgh Castle.

46 1

Anders Youtube 770x335